Temu miało najwięcej reklam w serwisach Meta, a kampanie Lidla - największe zasięgi
Reklamodawcą z największą liczbą reklam w lutym tego roku w serwisach Meta była marka Temu, zaś największe zasięgi miały reklamy Lidl Polska – wynika z rankingu Sotrender Ads Trends.

Sotrender Ads Trends to ranking reklamodawców i trendów na Facebooku, Instagramie i Messengerze.
W lutym 2025, podobnie jak miało to miejsce w całym 2024 roku, reklamodawcą z największą liczbą aktywnych reklam było Temu Poland. W minionym miesiącu na koncie tej marki aktywnych było ponad 40 tys. reklam, co - jak zauważają analitycy Sotrender – było zupełną deklasacją pozostałych reklamodawców na polskim rynku.
Pod względem liczby reklam na drugim miejscu znalazł się Archicom, a na trzecim Lubię Kino – obydwaj reklamodawcy przekroczyli próg tysiąca aktywnych reklam.

Reklamodawcą z najwyższą wartością wskaźnika Reach Score (zasięg) był w lutym Lidl Polska. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się SkyShowtime, a na trzecim Temu Poland.
Na kolejnych miejscach w rankingu uplasowali się reklamodawcy, których zasięgi były - na co wskazują analitycy Sotrender - o ponad 50 proc. mniejsze niż Lidla. Co ciekawe, zasięgi Biedronki były o niemal 70 proc. mniejsze niż Lidla, jej bezpośredniego konkurenta.

Kubełek z KFC najbardziej zasięgową reklamą miesiąca
W lutym jedyną reklamą, która dotarła do ponad 10 milionów Polaków była reklama kubełka z KFC. Drugą i trzecią reklamą o największym zasięgu były reklamy marki eobuwie z nowościami.
W lutym jeszcze trzech innych reklamodawców miało na swoim koncie reklamy o zasięgu większym niż 9 milionów - westwing.pl, Max, Lidl Polska.


Analiza Sotrendera wskazuje również, że w lutym wzrósł wskaźnik CPM, czyli koszt tysiąca odsłon (odnosi się do całkowitych wydatków na reklamę za każde 1000 odsłon uzyskanych przez reklamę) - o 30 proc., do 2,97 zł.
Z kolei CPC (Cost Per Click - koszt pojedynczego kliknięcia) zmalał o 6 proc. względem stycznia br., do 0,86 zł.
Dołącz do dyskusji: Temu miało najwięcej reklam w serwisach Meta, a kampanie Lidla - największe zasięgi
UE powinna lepiej chronić nasze rynki przed zalewem tandety (dotowanej przez chiński rząd) i niespełniającej żadnych norm.