KIA Soul fluorescencyjnie reklamuje się w kinach
W sieciach Multikino i Silverscreen trwa kampania reklamowasamochodu KIA Soul. Akcja wykorzystuje m.in. naklejkifluorescencyjne, które świecą w czasie bloków promocyjnych przedemisją filmów.
Kampania reklamowa samochodu KIA Soul jest prowadzona od 4 marcaw sieciach kinowych Multikino i Silverscreen w związku z premierąfilmu "Kochaj i tańcz". Akcja obejmuje nie tylko spoty, emitowaneprzed projekcjami filmów oraz na ekranach plazmowych, oraz ulotki ietui na bilety, lecz także naklejki fluorescencyjne na fotelach,podłodze i drzwiach, które święcą podczas 20-minutowych blokówreklamowych. Kampania przebiega pod hasłem "Hulaj dusza" promującymjuż wcześniej markę KIA Soul.

Kreację kampanii przygotowała agencja Paralotna, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: KIA Soul fluorescencyjnie reklamuje się w kinach