SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kluby fitness ze wspólna kampanią „W Związku z Ruchem Żyje się Lekko”

Spółka Benefit Systems Oddział Fitness zarządzająca m.in. siecią klubów fitness Zdrofit, rusza z nową kampanią edukacyjną „W Związku z Ruchem Żyje się Lekko”. Ma ona zachęcić Polaków do zdrowszego stylu życia. 

Kampania promuje mądre podejście do odchudzania i aktywności fizycznej, podane w lekkiej formie. Podkreśla rolę zrozumienia i relacji – z ruchem, jedzeniem i samym sobą. Całość opiera się na formule dialogu, zadawania pytań i odpowiedzi, które w przystępny sposób rozprawiają się z mitami dotyczącymi nadwagi i otyłości.

Akcja jest prowadzona na profilach społecznościowych klubów fitness oraz w obiektach należących do sieci klubów.

W ramach „W Związku z Ruchem Żyje się Lekko” marki łączą siły pod platformą Ruch to co lubisz i organizują też cykl warsztatów w klubach fitness Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, My Fitness Place i Total Fitness, w największych miastach Polski.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada FCB Warsaw, a za produkcję – dom produkcyjny Joho. Projekt realizowany jest w ramach Keino Grupy.

Dołącz do dyskusji: Kluby fitness ze wspólna kampanią „W Związku z Ruchem Żyje się Lekko”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl