Kolejny epizod sitcomu w kampanii Plusa na Kartę (wideo)
W telewizji i internecie emitowana jest kolejna reklama Plusa na Kartę utrzymana w konwencji angielskiego sitcomu. Kampanię na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy 303, Papaya Films i Media Direction OMD.
W nowym spocie Plusa na Kartę bohaterowie szukają telefonu, informując przy tym, że w ramach tej taryfy za całą rozmowę w obrębie sieci Plus płaci się tylko 29 groszy. Przekaz jest utrzymany w stylistyce angielskiego sitcomu à la „Hotel Zacisze”. Ta konwencja pojawiła się w reklamach Plusa na Kartę kilka miesięcy temu, równocześnie z konsolidacją oferty całej sieci (więcej na ten temat).
Nową reklamę - podobnie jak poprzednie dwie w tej stylistyce - wyreżyserował Simon Cheek, a wyprodukowała firma Papaya Films. Kreację całej kampanii przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Kolejny epizod sitcomu w kampanii Plusa na Kartę (wideo)