Konceptika zajmie się obsługą marki Jurajska w social media
Agencja Koncpetika w wyniku wygranego przetargu zajmie się obsługą marki wody Jurajska (produkowanej przez firmę Jurajska) w mediach społecznościowych.

Agencja rozpoczyna współpracę z marką od 23 marca br. Będzie odpowiedzialna za obsługę i rozwijanie jej aktywności w mediach społecznościowych.
Konceptika została wybrana w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Wojciech Kosmalski, brand manager marki Jurajska, powiedział, że do wyboru tej agencji przekonały opracowana przez nią strategia komunikacji oraz jasny plan działań.
Konceptika zajmuje się kompleksową obsługą w internecie marek takich jak: PlayStation, Citroën, DS Automobiles, Revlon, Artdeco czy Grupa Żywiec.
W ub.r. wprowadzono nowe etykiety na butelkach wody Jurajska - mają one podkreślać jej zalety oraz odzwierciedlać pozycjonowanie pod hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Konceptika zajmie się obsługą marki Jurajska w social media