Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska
Netflix wyłączył w Polsce możliwość korzystania z darmowego, 30-dniowego okresu próbnego. Platforma wyjaśnia to testami.- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu.
Wszystkich internautów zainteresowanych rozpoczęciem przygody z Netfliksem czeka niemiła niespodzianka. Serwis wyłączył w naszym kraju opcję 30-dniowego, darmowego okresu próbnego.
- W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują natychmiastowy dostęp do całego katalogu filmów, seriali i programów serwisu Netflix. Informacje o planach, urządzeniach itd. znajdziesz w artykule Czym jest Netflix?. Możesz anulować konto w dowolnym momencie - informuje serwis wszystkich nowych, niezarejestrowanych użytkowników.
Internauci spekulują, że blokada może być próbą ukrócenia praktyk niedozwolonego handlu dostępami do Netflixa na zasadach "darmowej" próby na platformach aukcyjnych.
Netflix: chcemy zrozumieć wartość platformy dla użytkowników
- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe - czytamy w oświadczeniu, jakie otrzymała redakcja portalu Wirtualnemedia.pl z biura prasowego Netflixa.
Obecnie, za pakiet Podstawowy płacą 34 złote miesięcznie, za Standard 43 złote, za opcję Premium 52 złote co miesiąc.
Netflix wprowadził w tym roku podwyżki cen abonamentów m.in. dla widzów w USA. Kilka tygodni temu serwis zaprezentował testowo wybranym użytkownikom w Polsce nowe plany opłat za dostęp. W jednym z wariantów droższe pakiety kosztują 49 i 65 złotych. Jak wyjaśniono, to jedynie testy badające reakcje użytkowników na tego typu zmiany.
W ubiegłym roku Netflix zanotował 7,65 mld dolarów wpływów, wobec 6,15 mld dolarów w 2017 roku. W omawianym okresie serwis miał 139,26 mln płacących użytkowników, po wzroście o 8,84 mln w ciągu kwartału.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska