„Koniec nawracających zaparć” w kampanii Xenny balance (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca wprowadzony właśnie przez USP Zdrowie do sprzedaży preparat Xenna balance. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Koniec nawracających zaparć”, przygotowały firmy Hand Made, Selfish, Badi Badi i Starcom.

Xenna balance to kolejny z preparatów marki Xenna przeciw zaparciom. Reklama przekonuje, że produkt zawiera makrogol działający dokładnie w miejscu powstania zaparcia, dzięki czemu już jedna saszetka pozwala usunąć dolegliwość. Spot podkreśla również, że preparat można zażywać jednocześnie z innymi lekami.
Reklama jest emitowana w głównych kanałach telewizyjnych, przede wszystkim w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Kampania potrwa do końca br.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Hand Made, a produkcją - firmy Selfish i Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Koniec nawracających zaparć” w kampanii Xenny balance (wideo)