Konrad Makowski na czele marketingu i promocji online w GG Network
Konrad Makowski objął stanowisko dyrektora marketingu i promocji pionu online w GG Network. Poprzednio pracował w Media Point Group.
Konrad Makowski (na zdjęciu) jako dyrektor marketingu i promocji pionu online w GG Network od początku stycznia odpowiada za działania marketingowe komunikatora Gadu-Gadu, portalu GG.pl oraz pozostałych serwisów społecznościowych i produktów online należących do firmy. Objęta przez niego funkcja to nowe stanowisko w strukturach GG Network. Niezależnie od niego w firmie pracuje dyrektor marketingu odpowiedzialny za usługi mobilne - od kilku miesięcy funkcję tę pełni Rafał Napłoszek (więcej na ten temat).
Konrad Makowski przez ostatnie trzy lata pracował w Media Point Group, również zajmując się działaniami promocyjnymi i marketingowymi, m.in. tygodnika „Wprost” oraz miesięczników „Machina” i „Film”.Wcześniej Makowski był związany z IDG Poland, Hachette Filipacchi oraz Muratorem. W branży marketingowej pracuje od ponad 10 lat. Ukończył studia w Wyższej Szkole Dziennikarstwa oraz – podyplomowo w zakresie zarządzania projektami – w Szkole Głównej Handlowej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 
Dołącz do dyskusji: Konrad Makowski na czele marketingu i promocji online w GG Network