Radosław Kotarski na Kanale Elbląskim reklamuje Konto 360˚ w Banku Millennium (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania z udziałem Radosława Kotarskiego promująca Konto 360˚ w Banku Millennium. Obsługą marketingową banku zajmują się firmy marketingowe Change Serviceplan, Isobar Poland i Initiative Media.

W spocie Radosław Kotarski opowiada o specyfice Kanału Elbląskiego: jego odcinki połączone są lądowymi pochylniami, napędzanymi siłą wody. Reklama przekonuje, że podobnie Konto 360˚ napędza finanse jego klientów. Podkreśla też kluczowe atuty tego rachunku: brak opłat za prowadzenie, kartę debetową, internetowe przelewy krajowe w złotych i wypłaty z bankomatów.
Kotarski w reklamach Banku Millennium występuje od kilku lat. W poprzednich promował aplikację mobilną i pożyczkę gotówkową.
Bank Millennium reklamuje się przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Za kreację reklam banku odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania w internecie - agencja Isobar Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski na Kanale Elbląskim reklamuje Konto 360˚ w Banku Millennium (wideo)
Super reklama
Oh tak, faktycznie... Mistrz kina... Nie, wroc.. Mistrz reklamy w kinie.
Nedzny glos, wiejski krakowski akcent i wyglad przecietnego żula. Dobra forma, nie ma to tamto. Mistrz!