Kosmonauta z „Interstellar” na interaktywnym billboardzie reklamuje kina IMAX (wideo)
Cinema City prowadzi kampanię reklamową swoich kin IMAX związaną z premierą filmu „Interstellar”. Akcję, pod hasłem „Przeżyj w IMAX”, przygotowały agencje K2 i K2 Media.
Akcja jest oparta na interaktywnych billboardach pokazujących kosmonautę z filmu „Interstellar”. Bohater, obsługiwany przez aktorów, komunikuje się z przechodniami, zachęcając ich do zabawnych aktywności. Ci, którzy wykonali z nim kosmiczne selfie, mogli wygrać bilet na pokaz tego filmu w kinie IMAX.
Celem kampanii jest pokazanie, że technologia IMAX zapewnia widzom bardzo sugestywne przeżycia podczas seansów kinowych.
Kampania obejmuje billboardy w centrach handlowych w Warszawie, Łodzi i Krakowie oraz reklamy w internecie (bannery na Onecie i Gazeta.pl, spoty na YouTubie).
Za koncepcję kampanii, kreację spotów i realizację działań ambientowych odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - agencja K2 Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kosmonauta z „Interstellar” na interaktywnym billboardzie reklamuje kina IMAX (wideo)