Kostrzewa PR wypromuje Sashę Strunin
Agencja Kostrzewa PR odpowiada za promocji płyty „Woman In Black” oraz kreowania wizerunku Sashy Strunin. Ponadto pełni funkcję impresariatu.
Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony. Za obsługę klienta odpowiadają Hanna Białoń i Urszula Kostrzewa.
Po kilku latach nieobecności piosenkarka powraca z nowym materiałem. Album „Woman In Black” to wspólny projekt Sashy Strunin i amerykańskiego trębacza Gary Guthmana. Premiera albumu 14 października 2016.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kostrzewa PR wypromuje Sashę Strunin