Koszykarze Energa Basket Ligi w strojach 4F
Od sezonu 2021/2022 marka sportowa 4F (należąca do OTCF) będzie partnerem technicznym Energa Basket Ligi. Umowa została podpisana na dwa sezony.
W ramach podpisanej umowy wszystkie kluby Energa Basket Ligi po raz pierwszy w historii będą korzystały z dedykowanych strojów meczowych, odzieży sportowej i akcesoriów marki 4F.
- Lata doświadczeń 4F w profesjonalnym sporcie pozwoliły nam zbudować pozycje, aby ubrać 16 klubów Energa Basket Ligi. Stawia nas to w tym samym rzędzie co czołowych producentów sprzętu sportowego na świecie - mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF, właściciela marki 4F.
- To przełomowa umowa dla polskiej koszykówki, unikatowa również w skali europejskiej. Kluby Energa Basket Ligi będą korzystały z odzieży jednego producenta, równamy więc do najlepszych wzorców światowych. Niezmiernie cieszę się z nawiązania współpracy z 4F, bo to uznana polska marka, korzystająca z nowoczesnych rozwiązań technologicznych w produkcji odzieży. Jestem przekonany, że zawodnicy będą zadowoleni z wysokiej jakości produktów przygotowanych specjalnie na ich potrzeby - dodaje Radosław Piesiewicz, prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.

4F od lat ubiera sportowców
Firma OTCF od ponad dekady jest zaangażowana w sponsoring sportowy. Od 2008 roku przygotowuje stroje dla polskiej reprezentacji olimpijskiej, nawiązała też podobną współpracę z komitetami olimpijskimi w innych krajach (np. w połowie ub.r. ze Słowackim Komitetem Olimpijskim).
W 2010 r. firma została partnerem biathlonistów, trzy lata później - lekkoatletów, a cztery - Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego.
Pierwszym sportem drużynowym, z którym firma 4F nawiązała byli szczypiorniści. Umowa z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej podpisana została w 2017 r.
Wiosną 2018 roku podpisała czteroletnią umowę, w ramach której marka 4F jest sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni, a jesienią ub.r. została sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.
Marka 4F to największy brand w grupie OTCF - generuje ponad połowę obrotów firmy, które w ubiegłym roku wyniosły około 400 mln euro. Firma posiada sieć 300 sklepów, z których 170 jest własnością, a reszta to sklepy franczyzowe. Ponadto 4F jest obecny w ponad tysiącu punktów sprzedaży w 42 krajach.
Obecnie firma produkuje swoją odzież w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji, a planuje rozpocząć produkcję w Portugalii. Grupa została założona w 1995 roku i zatrudnia ponad 2200 pracowników.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Koszykarze Energa Basket Ligi w strojach 4F