Krokodyl ofiarą keczupu i pingwin wymazany przez dżem reklamach Persila
Firma Henkel w nowej kampanii środków piorących marki Persil przekonuje, że plamy nie są nieśmiertelne. Za kreację reklam odpowiada agencja DDB z Meksyku.
Bohaterami nowej kampanii Persila są krokodyl (znany z logo marki Lacoste), który zamiast głowy ma plamę keczupu oraz pingwin, który został całkiem wymazany przez smugę dżemu. W ten sposób producent Persila chce pokazać konsumentom, że plamy na ich ubraniach nie są nieśmiertelne. Można je łatwo „uśmiercić” wykorzystując do tego Persil.
„Zaatakowane” przez plamy zwierzątka mogą odżyć, jeśli ubrania zostaną wyprane w promowanym produkcie.
Kampania wykorzystuje wizualne kalambury, aby przypomnieć konsumentom, czego może zostać wykorzystany Persil. Przekaz reklamowy jest prosty wizualnie, ale zarazem mocny w wymowie.
U dołu grafik znajduje się wizerunek opakowanie Persila i hasło „Save Your Clothes”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Krokodyl ofiarą keczupu i pingwin wymazany przez dżem reklamach Persila