Persil wspiera żeńską piłkę nożną
Marka Persil (Henkel) w ramach kampanii „Zawsze dajesz z siebie wszystko" po raz kolejny łamie stereotypy i wspiera różnorodność, tym razem skupiając się na piłce nożnej kobiet.
Ambasadorami akcji zostali: Ewa Pajor (piłkarka FC Barcelona i reprezentantka Polski) oraz Agata Tarczyńska (była wieloletnia reprezentantka Polski) oraz Radosław Majdan (reprezentant Polski i orędownik równości płci w sporcie).
- Piłka nożna od dawna była postrzegana jako domena mężczyzn, jednak dzięki wsparciu takich inicjatyw jak turnieje piłkarskie organizowane przez Ewę Pajor i Agatę Tarczyńską, coraz więcej kobiet udowadnia, że miejsce na boisku jest dla wszystkich, niezależnie od płci – mówi Magdalena Kostrzewa, senior group brand manager firmie Henkel. - Jako główny sponsor rozgrywek Pajor & Tarczyńska Cup, pokazujemy, że prawdziwa siła tkwi w różnorodności i pasji. Angażując się w takie projekty, wspieramy rozwój sportowy i równouprawnienie w sporcie, co inspiruje młode dziewczyny do realizacji swoich marzeń i do dawania z siebie wszystkiego, zarówno na boisku, jak i poza nim.
W ramach opracowanej strategii aktywacyjnej pod hasłem „Pokaż jak Twoja drużyna daje z siebie wszystko!”, wystartował dwuetapowy konkurs, skierowany do drużyn dziewczęcych (szkolnych, podwórkowych, klubowych) w wieku od 13 do 17 lat. Drużyny składające się z 5 do 15 zawodniczek mogą być zgłoszone przez opiekuna, a w konkursie mogą brać udział zarówno amatorzy, jak i profesjonalistki.
Nagrodą główną w konkursie grant w wysokości 5 000 zł, do wykorzystania dla drużyny oraz, trening drużynowy z Ewą Pajor. Finał działań odbędzie się w grudniu podczas Turnieju Pajor Tarczyńska Winter Cup w Lublinie.
Plan działań aktywacyjnych dla marki Persil pod hasłem „Zawsze dajesz z siebie wszystko” firma Henkel opracowała między innym wraz z agencją MullenLowe Warsaw.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Persil wspiera żeńską piłkę nożną