GroupM z europejskim budżetem mediowym firmy Henkel
GroupM (WPP), do której należą agecje mediowe Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare wygrała w przetargu i będzie europejskim partnerem mediowym dla Henkel Consumer Brands, globalnej jednostki Henkel, zajmującej się produktami konsumenckimi.

Wybór ten następuje w wyniku przetargu związanego z procesem konsolidacji, mającym na celu umożliwienie skalowania biznesu i wykorzystania synergii dla zdynamizowania wzrostu, zgodnie z przyjętą przez Henkel strategią „modern marketing transformation”.
GroupM utrzymało obsługę firmy Henkel w Niemczech (rodzimy rynek koncernu), jak również utrzymuje długoletnie partnerstwa w Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Irlandii, Estonii, Węgrzech, Łotwie i Litwie. Dodatkowo GroupM będzie teraz obsługiwać budżet koncernu Henkel w Polsce, Francji, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Słowenii i Cyprze. Nowe ustalenia wchodzą w życie od stycznia 2025 r.
- Poszukiwaliśmy strategicznego partnera, który wsparłby naszą „podróż” do transformacji marketingowej w Henkel Consumer Brands, a GroupM zapewniła nam wiedzę i zaangażowanie. Jej możliwości w zakresie mediów, danych i technologii zrobiły na nas duże wrażenie. A co najważniejsze, jesteśmy zgodni co do tego, jak uzyskiwać coraz lepsze efekty w przyszłości – komentuje Nuria Ribe, CMO global category laundry & homecare w Henkel.
- Wspólne wysiłki całej GroupM podczas procesu przetargowego pozwoliły nam zademonstrować naszą zdolność do skalowania działań, łączenia zespołów lokalnych i globalnych, a ostatecznie napędzania wzrostu poprzez najbardziej wydajne i efektywne planowanie i aktywację mediów. Podstawę tego podejścia stanowi narzędzie Open Media Studio, umożliwiając nasze pełne zaangażowanie w proces transformacji Modern Marketing firmy Henkel - mówi Josh Krichefski, EMEA CEO GroupM.
Obecnie obsługą mediową Henkla w Polsce zajmuje się agencja Spark Foundry należąca do Publicis Groupe.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GroupM z europejskim budżetem mediowym firmy Henkel