KRRiT chce kupić dane telemetryczne za 234 tys. zł, ofertę złożył tylko Nielsen Audience Measurement
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szuka dostawcy danych telemetrycznych, z którego usług będzie korzystać rok. Wyda na to nie więcej niż 285 tys. zł netto. Ofertę złożył tylko Nielsen Audience Measurement - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
KRRiT jest w trakcie przetargu na dostawę danych telemetrycznych. Przedmiotem zamówienia jest zakup danych telemetrycznych i udzielenie licencji do korzystania z baz danych telemetrycznych oraz oprogramowania niezbędnego do korzystania z nich i ich analiz.
Umowa ma zostać zawarta na rok, a budżet jaki Krajowa Rada chce na to przeznaczyć wynosi dokładnie 233 649,84 zł.
Ofertę w przetargu złożyła tylko jedna firma: spółka AGB Nielsen Media Research, czyli jedyny obecnie na rynku dostawca telemetrii. Zaproponowała kwotę 232 470 zł.
KRRiT nie podaje terminu rozstrzygnięcia postępowania.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: KRRiT chce kupić dane telemetryczne za 234 tys. zł, ofertę złożył tylko Nielsen Audience Measurement