Kruszwica szuka agencji PR do obsługi akcji „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, właściciel marki oleju Kujawski rozpoczęły przetarg na obsługę public relations akcji „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio działania w tym zakresie prowadziła agencja Garden of Words.

Informacje o rozpoczętym na obsługę PR przetargu potwierdził serwisowi Wirtualnemedia.pl Rafał Niczypor, manager ds. komunikacji korporacyjnej w ZT Kruszwica. Zdradził, że wyselekcjonowana grupa agencji otrzymała warunki uczestnictwa w przetargu. Nie zdradził jednak więcej szczegółów na temat ich liczby ani terminu wyboru zwycięskiej agencji.
Ostatnio wsparciem PR akcji „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” zajmowała się agencja Garden of Words.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kruszwica szuka agencji PR do obsługi akcji „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”