L'Oréal Paris rozszerza współpracę z Grażyną Torbicką o promocję produktów do makijażu (wideo)
Marka L'Oréal Paris rozszerzyła kontrakt ambasadorski z prezenterka Grażyną Torbicką. W ramach współpracy będzie promowała również kosmetyki do makijażu. Torbicka jako jedyna Polka współpracuje z firmą w roli ambasadorki, obok Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts.
Grażyna Torbicka współpracuje z L'Oréal Paris od ponad dwóch lat. W tym czasie wzięła udział w kilkunastu kampaniach reklamowych produktów do koloryzacji włosów (Excellence) oraz pielęgnacji twarzy (Ekspert Wieku). Ambasadorka dwukrotnie reprezentowała także Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes - L'Oréal Paris od ponad 20 lat jest oficjalnym partnerem festiwalu w obszarze makijażu. Również w tym roku polska ambasadorka weźmie udział w tym prestiżowym wydarzeniu.
- Decyzja o przedłużeniu kontraktu była dla nas oczywista. Dziś z radością możemy potwierdzić, że wzorem nielicznych, największych międzynarodowych gwiazd, Pani Grażyna Torbicka staje się ambasadorką aż trzech kategorii - pozostając twarzą linii Excellence oraz Ekspert Wieku, będzie reprezentować także flagową kategorię produktów do makijażu. Przed nami, obok licznych kampanii, także kolejny wyjazd na Festiwal Filmowy w Cannes, gdzie Pani Grażyna po raz kolejny spotka się na czerwonym dywanie z gronem pozostałych ikonicznych kobiet - ambasadorek marki - mówi Katarzyna Chaber, communication director CPD L'Oréal Polska.
Teraz marka rozszerza współpracę z Torbicką o nową kategorię produktową - kolorowe kosmetyki do makijażu. Prezenterka będzie twarzą startującej właśnie kampanii tuszów Volume Million Lashes.
- Pełniąc rolę Ambasadorki L’Oréal Paris, miałam okazję przekazywać tę wizję podczas realizowanych kampanii, spotkań z konsumentkami czy poprzez reprezentowanie Polski w Cannes. Dało mi to dużo satysfakcji. Kontynuacja współpracy była dla mnie naturalna, a decyzja o jej rozszerzeniu otwiera nowe możliwości do kolejnych inspirujących przedsięwzięć i spotkań - komentuje Grażyna Torbicka.
Grażyna Torbicka promuje tusze do rzęs od L'Oreal w kampanii #Wartemilionów
Motywem głównym spotu jest piękno tkwiące w oczach. Grażyna Torbicka opowiada o tym, jaką rolę w jej pracy zawodowej odgrywa spojrzenie. Czarno-biały, 60-sekudowy spot wieńczy hasło "A jaką historię skrywa Twoje spojrzenie?".
- Osobowość, pasja, poczucie piękna w sytuacji, kiedy czuję się silna i pewna - to wszystko kryje się w naszych oczach. O tym jakie historie kryją się za każdym spojrzeniem, opowiadam w najnowszej kampanii zrealizowanej dla Volume Million Lashes pod hasłem spojrzenie #wartemilionów. Zachęcam także Polki by dzieliły się swoimi doświadczeniami - komentuje Torbicka.
Spot emitowany będzie do 15 kwietnia w internecie, m.in. na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Komunikację uzupełnia działania public relations.
Za kreację spotu odpowiada McCann Worldgroup Polska, za reżyserię Kuba Kossak. Produkcją zajęło się studio Lucky Luciano, postprodukcją i dźwiękiem Efektura. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: L'Oréal Paris rozszerza współpracę z Grażyną Torbicką o promocję produktów do makijażu (wideo)
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com