Lagardère Sports partnerem marketingowym Federacji KSW
Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.
Dzięki pozyskaniu nowego partnera marketingowego, Federacja KSW chce wejść z transmisjami telewizyjnymi gal MMA na kolejne rynki na świecie. Lagardère Sports zapewni wsparcie w zakresie rozwoju strategii sponsoringowej i wdrażania nowych rozwiązań marketingowych, mających na celu pozyskanie nowych partnerów komercyjnych dla KSW.
Agencja będzie zajmować się sprzedażą pakietów biznesowych na Gale KSW w Polsce i za granicą.
- KSW jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych federacji na świecie. To ogromna i zróżnicowana platforma do komunikacji zarówno rodzimych jak i globalnych marek. Bazując na tym, że MMA to niezwykłe emocje mamy nadzieje na udaną i ciekawą współpracę - ocenił Andrzej Placzyński, prezes zarządu Lagardère Sports Poland.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lagardère Sports partnerem marketingowym Federacji KSW