2,10 mln widzów debiutu nowego serialu Dwójki „Lepsza połowa”
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego serialu „Lepsza połowa” obejrzało średnio 2,10 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

W poniedziałek, 6 stycznia br. o godz. 21.50 TVP2 pokazała pierwszy odcinek nowego serialu „Lepsza połowa”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,10 mln osób. Przełożyło się to na 15,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 640 osób) oraz 12,90 proc. w grupie 16-59 (AMR - 1,01 mln) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,29 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,07 mln, a w 16-59 - 1,64 mln).

„Lepsza połowa” to familijny serial komediowy, który przestawia codzienne problemy grupy przyjaciół oraz ich dzieci. Wspólnym mianownikiem dla ich niełatwych relacji rodzinnych i przyjacielskich jest dążenie do osiągnięcia życiowej harmonii.
W głównych rolach w cyklu występują: Artur Żmijewski, Izabela Kuna, Tomasz Karolak, Weronika Książkiewicz, Anna Dereszowska, Wojciech Mecwaldowski i Piotr Adamczyk. Obok nich pojawiają się: Bartosz Obuchowicz, Bartłomiej Firlet, Ignacy Liss, Karina Woźniak, Katarzyna Gałązka, Marcin Perchuć i Barbara Wypych. Produkcja składa się w szesnastu 25-minutowych odcinków.
Serial „Lepsza połowa” został zrealizowany według pomysłu Krzysztofa Landsberga i Rafała Kolikowa. Scenarzystami cyklu są: Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, a reżyserem - Kristoffer Rus.
Kolejne odcinki „Lepszej połowy” w telewizyjnej Dwójce można oglądać w poniedziałki i wtorki o godz. 21.50, czyli tuż po hitowym serialu „M jak miłość”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 2,10 mln widzów debiutu nowego serialu Dwójki „Lepsza połowa”