Gdzie reklamuje się Lidl? Postawił mocniej na TVN i stacje tematyczne Polsatu
W 2024 roku najwięcej reklam sieci sklepów Lidl Polska pojawiło się w kanałach tematycznych Polsatu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Detalista mocno zwiększył też swoją obecność na antenie TVN.

W 2024 roku Lidl Polska najwięcej reklam wyemitował w kanałach tematycznych Polsatu - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Było ich 541 261 (wzrost o 43,2 proc. względem 2023 roku) - to 163 238 spotów więcej niż rok wcześniej.
To więcej niż łącznie w kanałach tematycznych TVP i w pakiecie TVN Premium. W stacjach TVP pokazano bowiem 292 858 reklam Lidla (56 693 więcej rdr), a w stacjach pakietu TVN Premium - 228 936 (43 482 więcej rdr).
Lidl ponad dwukrotnie zwiększył liczbę spotów w TVN - z 3 149 w 2023 roku do 7 046 w 2024 roku.
Liczba reklam detalisty w TVP1 wzrosła w omawianym okresie z 10 435 do 12 806, w TVP2 - z 9 523 do 12 971, a w Polsacie - z 8 448 do 8 811.
Prawie dwie trzecie spotów stanowiły spoty 30-sek. (58 proc.), a 39 proc. - spoty 15 -sek. Lidl reklamował się też spotami 8 sek. i 45-sek., jednak ich liczba była znikoma.
Przypomnijmy, że Lidl jest jednym z największych reklamodawców TV Republika. Niedawno firma poinformowała, że jeżeli będzie zmuszona - wstrzyma swoje kampanie na antenie tej stacji. To reakcja Lidla na słowa Jerzego Owsiak, który zapowiedział, że Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy nie będzie współpracować z firmami, które reklamują się w Republice. Szef WOŚP, jak i sama Fundacja stały się bowiem bohaterami wielu ataków ze strony TV Republika, która przed finałem WOŚP wzywała do bojkotu Fundacji i dokonywania wpłat na rzecz stacji.
Dołącz do dyskusji: Gdzie reklamuje się Lidl? Postawił mocniej na TVN i stacje tematyczne Polsatu
Bojkotuje chyba że jest promocja 8+8 piw gratis. Wtedy bojkotu nie ma. :)