LifeTube będzie obsługiwać marketingowo graczy współpracujących z Fantasy Expo
Sieć partnerska LifeTube zaczęła współpracę strategiczną z agencją gamingowa Fantasy Expo. Będzie świadczyć obsługę managerską i marketingową wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo.

LifeTube będzie oferować marketerom wykorzystanie wszystkich kanałów komunikacji graczy współpracujących z Fantasy Expo, m.in. streamingu w serwisie Twitch oraz kanałów youtube’owych. W efekcie do sieci LifeTube zostaną dołączone kanały o łącznej liczbie 3 mln subskrybentów, prowadzone przez takich graczy jak Izak, Nervarien, Dis, InetkoxTV, Arquel, Kubon, MKRR3 i EsportNow.
- Dzięki temu chcemy do świata e-sportu i gamingu wprowadzić marki nie tylko z branży gier i technologii. Tak jak drużyny czy wydarzenia sportowe nie są sponsorowane tylko przez marki związane ze sportem - zapowiada Kamil Górecki, członek zarządu Fantasy Expo. - Chcemy pokazać reklamodawcom, że gaming to świat zaangażowanych widzów, wiernych fanów, profesjonalnych graczy i kreatywnych twórców - stwierdza Krzysztof Stypułkowski z Fantasy Expo.
- Twórcy współpracujący dotychczas z Fantasy Expo, wchodząc do sieci LifeTube, otrzymają u nas profesjonalną opiekę managerską, wsparcie techniczne oraz pomoc na etapie produkcji. Nowi gamerzy i steamerzy będą mieli okazję współpracować z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w Polsce. Zadbamy również o monetyzację wszystkich ich kanałów i mediów społecznościowych - zapowiada Paweł Stano, prezes LifeTube. - Współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli nam poszerzyć ofertę LifeTube o umożliwianie markom angażowania nowych grup docelowych i realizację kampanii opartych, np. o platformy do streamingu, takie jak Twitch - dodaje.
Firmy współpracowały wcześniej przy organizacji festiwali YouTube - Orange Video Fest i Nju Winter Games.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: LifeTube będzie obsługiwać marketingowo graczy współpracujących z Fantasy Expo