Lindt uruchamia przetarg na paneuropejski budżet reklamowy
Producent wyrobów czekoladowych Lindt & Sprüngli szuka agencji reklamowej do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.
Szwajcarska firma uruchomiła przetarg na warty około 16,5 miliona euro budżet w celu skonsolidowania swoich działań reklamowych w Europie. Do tej pory Lindt zatrudniał na lokalnych rynkach różne agencje do pracy przy poszczególnych projektach, a teraz chce zatrudnić jedną firmę do obsługi swojego całego paneuropejskiego budżetu.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za działania reklamowe przy wszystkich należących do producenta markach, w tym Lindt, Excellence, Gold Bunny, Les Grande i Chocoletti.
Miesiąc temu firma podpisała umowę z Rogerem Federerem, w ramach której najlepszy tenisista świata będzie globalnym ambasadorem jej marki. Lindt po raz pierwszy w swojej ponad 160-letniej historii zdecydował się na nawiązanie współpracy z celebrytą.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lindt uruchamia przetarg na paneuropejski budżet reklamowy