Link4 uruchomiła aplikację wspomaganą sztuczną inteligencją. Pomoże ocenić szkody
Klienci Link4 mogą już korzystać z nowej aplikacji do wyceny szkody, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI). Po załączeniu zdjęć uszkodzonego pojazdu klienci średnio w ciągu 30 sekund otrzymują gotowy kosztorys i propozycję zakończenia procesu likwidacji.

Wykorzystanie technologii AI przez Link4 oznacza, że ubezpieczający mogą przeglądać i akceptować lub odrzucać wyliczenia kosztów naprawy AI bezpośrednio w aplikacji, wykorzystując w pełni zautomatyzowany proces.
– Po raz pierwszy zapewniamy klientom obsługę szkód w czasie rzeczywistym. To rozwiązanie wpisuje się w misję LINK4, mówiącą o tym, że ubezpieczenia powinny być proste. Dzięki procesowi automatyzacji przy kompleksowej ocenie uszkodzeń aut nasi klienci otrzymują dokładne wyliczenia kosztów naprawy niemal natychmiast. To dla nich ogromne ułatwienie – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4.
Jak działa AI w aplikacji Link4?
Technologia Tractable, wykorzystana w aplikacji dostępnej już dla klientów LINK4, płynnie prowadzi ich przez proces robienia i przesyłania zdjęć pojazdu przy pierwszym zgłoszeniu szkody (FNOL). Sztuczna inteligencja analizuje przesłane zdjęcia z precyzyjną dokładnością i szybko ocenia koszty naprawy, praktycznie bez potrzeby udziału człowieka.
Wyliczony na tej podstawie kosztorys jest dostępny dla klienta już w ciągu 30 sekund. Dzięki temu może on szybko podjąć decyzję dotyczącą dalszego postępowania w ramach szkody i przesłać informację do opiekuna szkody LINK4, co znacząco przyspiesza proces jej likwidacji.
– Link4 znany jest ze swojej innowacyjności w stosowaniu pionierskich aplikacji cyfrowych, takich jak sztuczna inteligencja, które podnoszą standardy obsługi klienta w ubezpieczeniach. Partnerstwo z Link4 pokazuje potencjał sztucznej inteligencji zarówno w kraju, jak i szerszym, globalnym sektorze ubezpieczeniowym. Cieszymy się, że nasza współpraca wciąż się rozwija, dzięki czemu możemy nieustannie poprawiać doświadczenia klienta – mówi Aleksander Surowiak, dyrektor sprzedaży w Tractable.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Link4 uruchomiła aplikację wspomaganą sztuczną inteligencją. Pomoże ocenić szkody