Link4 z cyklem animacji edukacyjnych
Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczyciela Link4, w której pokazywane są różne ciekawostki o bezpieczeństwie. Za realizację odpowiada Discovery Channel.
"Smart Ideas" to cykl ośmiu 30-sekundowych animacji, w których Link4 dzieli się ciekawostkami dotyczącymi szeroko pojętego bezpieczeństwa. W atrakcyjnej, rysunkowej konwencji ubezpieczyciel zwraca uwagę na różnego rodzaju ryzyka, np. związane z nadmierną prędkością lub trudnymi warunkami pogodowymi.
Tegoroczna odsłona stanowi kontynuację ubiegłorocznej serii, składającej się z trzech animacji.
Wszystkie filmy zostały wyprodukowane przez Discovery Channel i są emitowane w kanałach Discovery Channel i Eurosport, a także w internecie.
Kampania Smart Ideas prowadzona jest niezależnie od kampanii reklamowej z udziałem Kasi Moś.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Link4 z cyklem animacji edukacyjnych