Marka adidas przeciwko presji w sporcie
W najnowszej kampanii adidas, poświęconej walce z presją w sporcie, występują m.in. Lionel Messi, Jude Bellingham i Patrick Mahomes.

W nowej akcji adidas pokazuje, że zarówno zawodowcy, jak i amatorzy mogą zapanować nad presją i czerpać radość oraz satysfakcję z uprawiania sportu.
Kampanię promuje film, którego muzycznym tłem jest "Under Pressure" zespołu Queen i Davida Bowiego.
W spocie adidas przywołuje ikoniczne momenty w sportowych karierach ambasadorów marki adidas; od Jude'a Bellinghama, strzelającego gola w meczu Ligi Mistrzów w debiutanckim sezonie w Real Madryt, po brawurowy występ niemieckiej gimnastyczki Emmy Malewski, podczas Mistrzostw Niemiec w 2022 roku.
Marka adidas przywołuje historie wybitnych sportowców, wśród nich są m.in. futbolista Patrick Mahomes, piłkarka Trinity Rodman, ikona światowej piłki nożnej C kolumbijska piłkarka Linda Caicedo, piłkarz angielskiej reprezentacji i Realu Madryt Jude Bellingham, amerykański koszykarz Anthony Edwards, indyjski krykiecista Rohit Sharma i nowozelandzka reprezentacja rugby.
- W roku niezapomnianych wydarzeń sportowych, nasza rodzina adidas z pewnością zainspiruje nadchodzącą nową falę sportowców na całym świecie. Stworzyliśmy kampanię, by pomóc młodym sportowcom stawić czoła uniwersalnej barierze – presji. Nasza nowa kampania pokazuje, jak przywrócić radość ze sportu i daje wszystkim sportowcom prosty przekaz: You Got This!” - mówi o nowej kampanii adidas Florian Alt, wiceprezes globalnego działu brand communication marki adidas.
Kampanię uzupełniają poradniki i badanie stworzone we współpracy z neuro11 oraz cykl osobistych historii sportowców z teamu adidas, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z presją.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marka adidas przeciwko presji w sporcie