SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lista niepożądanych zwrotów w kampaniach mailingowych

Badacze z Subscriber Mail ułożyli listę zwrotów, których użycie może spowodować natychmiastowe skasowanie wiadomości przez odbiorcę. Jest ich ponad 100.

Jak można się było spodziewać, pierwsze miejsca okupują: "Całkowicie za darmo" oraz "Obniżka 50%". Kolejne zwroty zniechęcające adresata to: "Drogi przyjacielu/przyjaciółko", "Nie kasuj tej wiadomości" oraz "Informacje, których potrzebujesz". Marketingowcy powinni także unikać skojarzeń z opieką zdrowotną, seksem, pornografią oraz zadłużeniem.

Teksty z nietypową składnią, interpunkcją lub symbolami zastępującymi litery również mają duże szanse trafić do kosza nieprzeczytane.

Zbyt krzykliwe tytuły wiadomości odstraszają odbiorców, kojarzących je z automatycznie otwierającym się spamem. Zamiast "oklepanych" zwrotów w tytule e-maila bezpieczniej będzie wpisać markę lub nazwę naszego sklepu, aby adresat od razu wiedział, z kim ma do czynienia.

Dołącz do dyskusji: Lista niepożądanych zwrotów w kampaniach mailingowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl