Little Tikes z nową kampanią reklamową
Litte Tikes, marka zabawek dla dzieci, ruszyła z nową kampanię reklamową, promującą zabawkowy samochód Cozy Coupe. Spot będzie można zobaczyć na YouTubie, platformach Meta oraz w Addressable TV. Kampania potrwa do końca lipca.

Kampania „Wspólna pasja zaczyna się od Cozy Coupe” ma przypominać, jak ogromną siłę mają wspólnie spędzone chwile i rodzinne rytuały, nawet te, które zaczynają się od zabawkowego samochodu.
– W dobie szybkiego życia i cyfrowych rozrywek powrót do analogowych, fizycznych zabawek – i do wspólnych momentów – jest jak oddech świeżego powietrza. Montaż małego czerwono-żółtego autka może być dobrym startem do wyjątkowej, wspólnej przygody – komentuje Katarzyna Spieszko.
– W wypracowanej komunikacji udowadniamy, że Cozy Coupe to coś więcej niż zabawka – to sposób na budowanie więzi między rodzicem a dzieckiem. Kampania oparta jest na idei przekazywania pasji poprzez wspólne chwile. Wierzymy, że zamiłowanie niejednego taty do motoryzacji może zostać przekazane synowi właśnie w formie zabawy – bo to, co naprawdę liczy się w rodzinnych relacjach, to czas spędzony razem – dodaje Beata Grosicka, client service director w agencji Global SM, odpowiedzialnej za koncepcję i realizację kampanii.
Litte Tikes to marka należąca do MGA Entertainment, firmy z branży zabawek i rozrywki. Rodzina MGA obejmuje takie mark jak: L.O.L. Surprise!, Rainbow High, Bratz, MGA’s Miniverse, Fluffie Stuffiez, Na! Na! Na! Surprise, BABY born, Zapf Creation.
Dołącz do dyskusji: Little Tikes z nową kampanią reklamową