Relaunch Martini. Marka odmładza wizerunek
Marka Martini przechodzi gruntowne repozycjonowanie. Zmiany obejmują butelki w odświeżonym designie, doświadczenia konsumenckie i narrację komunikacyjną. Ich celem jest odmłodzenie wizerunku marki i uczynienie jej atrakcyjną dla nowego pokolenia klientów.

Inspiracją do stworzenia nowej butelki były arkady – charakterystyczny element architektury Turynu, rodzinnego miasta Martini. Równie ważny był dla firmy aspekt zrównoważonego rozwoju. Waga butelki została zredukowana o 30 gramów, zoptymalizowano również jej kształt, zwiększając efektywność transportu – teraz każda paleta mieści o 8 proc. więcej produktów.
Wprowadzeniu nowych butelek towarzyszy strategia obecności marki w punktach sprzedaży – Martini postawiło na zwiększoną ekspozycję, inwestując w dedykowane standy i materiały POS, utrzymane w charakterystycznej czerwieni.
W związku z relaunchem, uruchomiona została kampania marketingowa pod hasłem „Martini Pokaż się”.
Kluczowym projektem jest Terrazza Martini – nowa platforma spinająca wszystkie działania eventowe, która latem pojawi się w największych europejskich miastach, w tym w Polsce.
Kampania Off Script Summer
Do najnowszej kampanii – „Off Script Summer” – zaangażowano brytyjskiego aktora Jonathana Bailey’a.
– Pokazujemy go w zupełnie nowym, zaskakującym wydaniu – wychodzącego poza znane, „napisane” role. Chcemy zainspirować naszych konsumentów do tego samego: by na chwilę porzucili oczekiwania i schematy, i pozwolili sobie na spontaniczność – wyjaśnia Aleksandra Jakubowiak.
Dołącz do dyskusji: Relaunch Martini. Marka odmładza wizerunek