Loratan Pro reklamowany na alergię (wideo)
Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa leku Loratan Pro zwalczającego objawy alergii. Produkujące go przedsiębiorstwo PPF Hasco-Lek przygotowało akcję wspólnie z firmami Adheads, Alwernia Studios i MEC.
Kampania Loratanu Pro informuje, że lek ten zawiera loratadynę, która stosowana przez pacjentów z alergicznym nieżytem nosa zapewnia lepsze samopoczucie i zdecydowanie mniejszą senność w ciągu dnia niż stosowane dotychczas preparaty z cetryzyną. Reklama podkreśla, że Loratan Pro - w formie niebieskich kapsułek - jest dostępny bez recepty.
Kampania prowadzona będzie w największych stacjach ogólnopolskich i kanałach niszowych. Kreacją i produkcją wykorzystywanego w niej spotu zajęły się agencja Adheads i firma Alwernia Studios, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Loratan Pro reklamowany na alergię (wideo)