Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii „Odkrywaj więcej" wódki Amundsen
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej wódkę Amundsen (Stock Polska). Pierwszym z trzech ambasadorów marki został aktor Łukasz Nowicki. Akcję prowadzą Publicis Consultants i The Digitals.

Kampania w ramach nowej platformy komunikacyjnej Amundsen „Odkrywaj więcej" ruszyła w styczniu tego roku w internecie.
Kolejną osłonę zaprezentowano w drugiej połowie marca - był to konkurs „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą główną za podzielenie się swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii.
Aktywacje z Łukaszem Nowickim jako ambasadorem obejmą spoty wizerunkowe i działania PR.
- Wybór Nowickiego na ambasadora marki był oczywisty. To niespokojny duch, osobowość podróżnicza a także telewizyjna, która nie ustaje w poszukiwaniach. Ciągle stawia sobie kolejne wyzwania inspirując do tego innych - te wartości idealnie korespondują ze światem marki - mówi Bartosz Paśko, junior brand manager marki Amundsen.
Kampania będzie trwać przez cały rok 2018, jej uzupełnienie stanowić będą konkursy i aktywacje konsumenckie, wsparcie w mediach tradycyjnych i internetowych oraz działania PR.
Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, a za obszar public relations Publicis Consultants.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii „Odkrywaj więcej" wódki Amundsen