Magdalena Tynor szefową marketingu Synergic Media. Zmiany w dziale sprzedaży
Nowe stanowisko dyrektora marketingu w Synergic Media objęła Magdalena Tynor. W dziale sprzedaży na stanowisko zastępcy dyrektora awansowała Kinga Kalińska, do działu dołączyła Natasza Vieweger.
Magdalena Tynor funkcję dyrektorki marketingu objęła w w październiku br. - To nowe, kluczowe stanowisko w naszej firmie. Do głównych zadań Magdy będzie należało kreowanie nowej strategii marketingowej firmy, ze szczególnym uwzględnieniem oferty produktowej - mówi Paweł Orłowski, prezes zarządu Synergic Media.
Tynor ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.
Zmiany w dziale sprzedaży
Kinga Kalińska (na zdjęciu poniżej) obecnie jest zastępcą dyrektora ds. sprzedaży w Synergic. Od ponad 15 lat związana z firmą i branżą reklamy zewnętrznej. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów zdobywała koordynując niestandardowe i multiproduktowe kampanie oraz projekty dla kluczowych kontrahentów. Działem sprzedaży firmy kieruje Piotr Luberadzki.

Do zespołu dołączyła Natasza Vieweger (na zdjęciu niżej) – odpowiada za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami. Karierę rozpoczynała w radio, potem pracowała w czołowych wydawnictwach, gdzie koncentrowała się na sprzedaży prasy i internetu. Zawodowo związana z reklamą od ponad 20 lat.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Magdalena Tynor szefową marketingu Synergic Media. Zmiany w dziale sprzedaży