SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Magia nagości" wróciła na antenę. Ilu widzów ma czwarta edycja?

Średnio 95 tys. widzów ogląda czwartą edycję „Magii nagości” w Zoom TV – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy do tej pory odcinek przyciągnął przed ekrany 101 tys. odbiorców.

kadr z YouTube/ Magia nagości kadr z YouTube/ Magia nagości

Czwarty sezon „Magii nagości” można oglądać na antenie Zoom TV w piątki o godz. 23.00, począwszy od 28 lutego. Po trzech tygodniach na antenie randkowy format ogląda 95 tys. widzów, co przekłada się na 1,61 proc. udziału w telewizyjnym rynku wśród wszystkich widzów oraz 1,10 proc. w grupach komercyjnych 16-49 oraz 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measuerement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl.

Spośród wyemitowanych dotąd odcinków największym zainteresowaniem widzów cieszył się trzeci odcinek „Magii nagości” z 14 marca, który zgromadził przed ekranami średnio 101  tys. osób. Najmniejszą widownię program miał w drugim tygodniu emisji. Drugi odcinek obejrzało średnio 87 tys. widzów. 

Czwarta edycja “Magii nagości” z mniejszą widownią niż trzecia 

Czwarta edycja „Magii nagości” wróciła na antenę po ponad dwuletniej przerwie. Trzecia edycja, z aktorką Olgą Kowalską w roli prowadzącej, była emitowana jesienią 2022 roku. Wówczas program po trzech tygodniach na antenie, w tym samym paśmie co obecnie, gromadził średnio 133 tys. widzów, dając kanałowi Zoom TV 2,19 proc. udziału w grupie ogólnej, 1,79 proc. w grupie 16-49 i 1,88 proc. w grupie 16-59. 

Czytaj także: Pilot WP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV

Bieżącą edycję programu prowadzi Julia Oleś, dziennikarka i influncerka. Producentem „Magii nagości” jest Jake Vision, a najnowszy sezon liczy sześć odcinków (w poprzedniej serii było ich siedem). „Magia nagości” to w założeniu twórców program, którego ideą jest „promowanie ciałopozytywności i podnoszenie świadomości społecznej w rozmowach o ciele i seksualności”.  

 Polska edycja „Magii nagości" po raz pierwszy pojawiła się w Zoom TV jesienią 2021 roku. Wcześniej kanał emitował zagraniczne wersje programu m.in. brytyjską, skąd pochodzi format „Naked Attraction” produkowany przez Studio Lambert należący do All3Media. 
 

Dołącz do dyskusji: "Magia nagości" wróciła na antenę. Ilu widzów ma czwarta edycja?

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oko
Jest moc z tymi wynikami he
5 1
odpowiedź
User
Foratoran
Współczuję operatorom i montażystom...
1 1
odpowiedź
User
Foratoran
Współczuję operatorom i montażystom...
1 1
odpowiedź