Magnum Gold ambientowo w Cinema City
W kinach Cinema City trwa ambientowa kampania reklamowa lodów Magnum Gold. Akcję realizują agencja OrangeBlue i New Age Media.
W ramach ambientowej kampanii reklamowej Magnum Gold wejścia do sal kinowych w multipleksach Cinema City zostały ozdobione złotymi obiciami przypominającymi ścianki drzwi do sejfu. Widzowie wchodzący na salę są rejestrowani przez czujnik ruchu wyświetlający im złoty zarys loda Magnum Gold. Taki przekaz nawiązuje do prowadzonej od połowy maja kampanii reklamowej tych lodów, w której Benicio Del Toro i Caroline de Souza Correa kradną je z banku (więcej).
Ambientową kampanię w kinach Cinema City uzupełniają ekspozycję plakatów kinowych oraz nadruki na rewersach biletów. Za organizację akcji odpowiadają agencja OrangeBlue oraz dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Magnum Gold ambientowo w Cinema City