Małgorzata Kożuchowska reklamuje kremy przeciwzmarszczkowe Kolastyna (wideo)
Małgorzata Kożuchowska została pierwszą w historii tej marki ambasadorką reklamową kosmetyków Kolastyna (produkowanych przez Sarantis Polska). Aktorka wspiera działania komunikacyjne marki w telewizji, prasie i internecie.

Sarantis nawiązał współpracę z Małgorzatą Kożuchowską z początkiem kwietnia br. Aktorka występuje w reklamach linii Kolastyna Antyzmarszczkowy Ekspert obejmującej produkty do pielęgnacji twarzy.
Bilboardy sponsorskie promujące markę z udziałem aktorki będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2 i TVN). Kampania telewizyjna będzie wspierana reklamą prasową w najpopularniejszych poradnikach i magazynach kobiecych.
Warunków współpracy i czasu trwania kontraktu z Kożuchowską przedstawiciele Sarantis Polska nie podają. Nie zdradzają również nazw agencji i domu mediowego, z którymi współpracują przy aktualnej kampanii.

Kolastyna jest kolejną marką promowaną przez Małgorzatę Kożuchowską. Aktorka obecnie reklamuje firmę ubezpieczeniową Aviva (zobacz szczegóły), razem z innymi aktorami z serialu „Rodzinka.pl” występuje w reklamach Orange Polska. Jesienią ub.r. promowała centrum handlowe Bonarka, była też ambasadorką marki odzieżowej Ochnik (więcej o tym).
Marka Kolastyna trzy lata temu przeszła rebranding, czemu towarzyszyła intensywna kampania reklamowa. W spocie telewizyjnym (pokazującym dzień z życia aktywnej kobiety) prezentowany był krem przeciwzmarszczkowy skierowany do kobiet powyżej 40. roku życia z linii Repair. Uzupełnieniem komunikacji była szeroka kampania prasowa, wspierająca różne kategorie produktowe, skierowana do kobiet w różnym wieku.
W kolejnych latach marka była promowana jako sponsor najpopularniejszych programów telewizyjnych, a także w prasie. Produkty przeznaczone dla młodszych konsumentek (preparaty do demakijażu, balsamy do ciała, nawilżająca linia kremów do twarzy Hydra Touch) są reklamowane głównie w internecie.
Sarantis jest właścicielem marki Kolastyna od 2010 roku (więcej o jej przejęciu).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Małgorzata Kożuchowska reklamuje kremy przeciwzmarszczkowe Kolastyna (wideo)