Mali przedsiębiorcy reklamują Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną w ING Banku Śląskim (wideo)
W nowej odsłonie kampanii opartej na haśle „Liczą się ludzie” ING Bank Śląski reklamuje Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną. Akcję przygotowały agencje Brain i Gong oraz dom mediowy Lowe Media.

Reklamy pokazują ludzi prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze lub małe firmy w różnych branżach. Bohaterowie kampanii opowiadają, co jest najważniejsze w ich biznesie oraz w jaki sposób pomocne są usługi ING Banku Śląskiego - przede wszystkim Konto Direct dla Firm umożliwiające dostęp do aplikacji mobilnej, uznanej w ub.r. przez „Newsweek” za najlepszą bankowość mobilną w Polsce.
Jest to drugi etap trwającej od 8 marca kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego pokazującej pomysły i poglądy różnych osób na życie, zgodnie z wprowadzonym przez bank jesienią ub.r. hasłem „Liczą się ludzie”. W pierwszej odsłonie promowane było Konto Direct dla klientów indywidualnych (zobacz szczegóły).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), internecie (spoty w serwisach VoD, reklamy display, aktywności w social media), na outdoorze (billboardy) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego (materiały BTL).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Brain (z wyjątkiem reklam internetowych przygotowanych przez agencję Gong). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mali przedsiębiorcy reklamują Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną w ING Banku Śląskim (wideo)