Marcin Bełza dyrektorem operacyjnym Grupy Walk
Marcin Bełza w nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój Walk Creative, a jako dyrektor operacyjny Grupy Walk będzie wspólnie z zarządzającymi agencji Walk PR i Walk Events pracował nad procesami wspierającymi ofertę cross-sell.

Marcin Bełza będzie odpowiedzialny głównie za budowę i zarządzanie zespołami projektowymi, tworzenie strategii komunikacyjnych oraz badania.
W Walk Creative, na stanowisku CEO, zastąpił Pawła Miklaszewskiego, który pozostał w zarządzie Walk Creative oraz pełni rolę CEO Walk i studia brand design Walk with David.
Bełza ma wieloletnie doświadczenie w obszarze badań, komunikacji, brand & packaging designu i strategii marketingowych, tworzył m.in. strategie marek, portfelowe, kategorialne czy NPD. Pracował dla takich firm jak: Big Milk, Apap, Ibuprom, Gripex, VISA, Toyota, Procter & Gamble, ITI / Discovery, Canal+, Finlandia.
Od wielu lat aktywnie działa w polskiej branży komunikacji marketingowej. Był m.in. jurorem konkursu Effie, jego laureatem oraz szefem Polskiego Klubu Brandingu przy SAR.
Wcześniej pracował m.in. w Kantarze, Saatchi & Saatchi, Havasie i One Eleven.
Dołącz do dyskusji: Marcin Bełza dyrektorem operacyjnym Grupy Walk