Wzmocnione zespoły kreacji i social mediów w Walk Creative
Do zespołu agencji Walk Creative dołączyły Urszula Mitura jako art directorka oraz Natalia Magielska-Kościałkowska jako senior social media planning manager. Dominika Pięta awansowała na stanowisko copywriterki. Zmiany wzmacniają kompetencje agencji, zarówno w obszarze kreacji, jak i komunikacji digitalowej.

Natalia Magielska-Kościałkowska posiada ponad 8-letnie doświadczenie w digital marketingu i social mediach, zdobyte w polskich i międzynarodowych agencjach 360. Współtworzyła komunikację dla takich marek jak Spotify Polska, Prime Video Polska, PLL LOT, Diagnostyka, Cinema City, Bonduelle, NEUCA czy Stock Prestige.
W Walk Creative odpowiada m.in. za tworzenie strategii obecności marek w mediach społecznościowych, media planning oraz zarządzanie bieżącą komunikacją w kanałach SM.
Urszula Mitura pracowała dla takich marek jak OTOMOTO, Motorola czy Heineken, dołączyła do zespołu kreatywnego Walk Creative w lipcu br. Mitura jest laureatką Young Creatives w kategorii Film 2023 za projekt dla IKEA.
Dominika Pięta specjalizuje się w tworzeniu koncepcji kreatywnych oraz treści przeznaczonych na wszystkie kanały komunikacji. Z Walk Creative związana jest od 2023 roku. Do tej pory w ramach struktury agencji odpowiadała za tworzenie treści w kanałach SM klientów agencji. Wcześniej pracowała zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych, tworząc treści i koncepcje kreatywne dla marek z różnych branż – od fashion, przez retail, po budownictwo.
– Dzięki wzmocnieniu zespołu Walk Creative jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby klientów w zakresie kreacji i komunikacji w kanałach digitalowych – komentuje Marcin Bełza, COO Walk & CEO Walk Creative. – W najbliższym czasie stawiamy bardzo mocno zarówno na wzmocnienie tego obszaru, jak i rozbudowę kompetencji strategicznych agencji – dodaje Bełza.
Dołącz do dyskusji: Wzmocnione zespoły kreacji i social mediów w Walk Creative