Mają 7,7 tys. sklepów na świecie. Po kilku latach wracają do Polski
Miniso, ogólnoświatowa sieć sklepów z artykułami lifestyle’owymi, wchodzi ponownie na polski rynek. 1 sierpnia otworzy swój pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Sklep, oferujący popularne winylowe pluszaki z uwielbianymi postaciami, m.in. z disneyowskich serii Stitch i Myszka Miki, to kolejny krok w europejskiej ekspansji MINISO, która posiada już ponad 7,7 tys. sklepów w ponad 110 krajach. Nowy sklep tej marki o powierzchni 70 metrów kwadratowych będzie zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów
W sklepie dostępna będzie szeroka gama najpopularniejszych linii zabawek i minizabawek kolekcjonerskich Miniso, w tym blind boxów, oraz winylowych pluszaków z kolekcji Stitch, Gen Z Street i Eat Something Before You Sleep. Nie zabraknie też produktów inspirowanych znanymi globalnymi franczyzami, takimi jak Sanrio i Harry Potter.
Sklep utrzymany w futurystycznej, niebieskiej kolorystyce wykończono materiałami reagującymi na światło oraz złotymi akcentami, nawiązującymi do charakterystycznego, falistego szklanego dachu Złotych Tarasów. Gości przywita duża figurka Stitcha umieszczona w witrynie przy wejściu.
Będzie to pierwszy w Polsce sklep detaliczny specjalizujący się w blind boxach i zabawkach kolekcjonerskich. Oprócz wspomnianych wcześniej kolekcji dostępna będzie także seria winylowych pluszaków Miniso Stitch, która odniosła ogromny sukces w Stanach Zjednoczonych, Azji Południowo-Wschodniej i Kanadzie, a także oficjalne kolekcje Disneya: Mickey Fun Crash z Myszką Miki oraz Naughty Party z Kubusiem Puchatkiem.
Miniso było już w Polsce
To powrót marki do Polski - otworzyła u nas kilka sklepów w 2018 roku, jednak pandemia zatrzymała rozwój sieci jej sklepów w kraju nad Wisłą i spowodowała, że opuściła ona Polskę.
We wrześniu Miniso planuje otwarcie drugiego sklepu w Złotych Tarasach, o powierzchni tysiąca metrów kwadratowych, oferującego pełną gamę produktów lifestyle’owych – od artykułów gospodarstwa domowego po akcesoria modowe i zabawki. Marka przygotowuje się do zaoferowania polskim konsumentom jeszcze szerszego wyboru produktów kolekcjonerskich.
Dołącz do dyskusji: Mają 7,7 tys. sklepów na świecie. Po kilku latach wracają do Polski