Marek Gawlik dyrektorem marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska
Marek Gawlik objął stanowisko dyrektora marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska, wchodząc jednocześnie do zarządu firmy. W tej pierwszej funkcji zastąpił Waldemara Jarosza, który został w firmie dyrektorem ds. handlowych.
Na objętym właśnie stanowisku dyrektora marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska Marek Gawlik odpowiada za budowę i rozwój strategii marketingowej dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava. Jednocześnie Gawlik przejął funkcję członka zarządu firmy. Z Goodyear Dunlop Tires Polska jest związany od 2002 roku - przez cztery lata pracował w dziale marketingu, a od 2006 roku pełni funkcję dyrektora generalnego w Goodyear Dunlop Tires Ukraina, odpowiadając za rynek ukraiński i mołdawski. Wcześniej pracował w Michelin Polska oraz Neoplan Polska.
Na stanowisku dyrektora marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska Marek Gawlik zastąpił Waldemara Jarosza, który został dyrektorem firmy ds. handlowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marek Gawlik dyrektorem marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska