Marka najważniejsza dla kupujących komputery
Dla blisko 80 procent konsumentów, którzy w ostatnim czasie kupilikomputer lub komputerowe akcesoria, ważnym lub bardzo ważnymczynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie była nazwa marki.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Ad-ology Research wynika,że coraz większy wpływ na kupujących ma również internet. Większośćrespondentów przyznała, że wpływ miała na nich strona internetowaproducenta (74,5 procenta) oraz umieszczone w sieci recenzjeproduktów (68,2 procenta) - informuje serwis New BusinessHunter.
Wyższy odsetek badanych woli także kupować wspomniane produktyprzez internet w porównaniu z innymi badanymi kategoriamisprzedaży. Niecałe 40 procent kupujących komputery woli kupowaćwłaśnie online, a odsetek ten wyniósł prawie 60 procent w przypadkuosób w wieku od 35 do 44 lat.
W tej grupie wiekowej zaobserwowano też sporo wyższy wskaźnikwpływu serwisów społecznościowych i treści tworzonych przez innychkonsumentów: blisko 84 procent respondentów przyznało, że miały onejakiś lub znaczący wpływ na podjętą przez nich decyzjęzakupową.
źródło: New Business Hunter

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Marka najważniejsza dla kupujących komputery