TikTok daje markom więcej kontroli nad kontekstem emisji reklam
TikTok rozszerza zestaw narzędzi brand safety wprowadzając Video Exclusion List i Profile Feed Exclusion List. Pozwalają one wykluczać konkretne treści i profile z kampanii. Oba rozwiązania są już dostępne globalnie w ramach rozszerzonego pakietu TikTok Safety Suite.
 
                                TikTok Video Exclusion List pozwala na blokowanie emisji reklam przy określonych filmach, co zapewnia szybką reakcję i precyzyjne dopasowanie do treści. Z kolei TikTok Profile Feed Exclusion List umożliwia wykluczenie konkretnych profili z emisji reklam, co pomaga zachować spójność komunikacji marki.
Oba rozwiązania będą dostępne globalnie w Brand Safety Hub w TikTok Ads Manager, gdzie reklamodawcy mogą zarządzać nimi samodzielnie lub przy wsparciu zaufanych partnerów zewnętrznych, takich jak Integral Ad Science, DoubleVerify i Zefr. TikTok Video Exclusion List jest już aktywne, a TikTok Profile Feed Exclusion List pojawi się wkrótce.
Z myślą o wygodzie i skuteczności działań marek, TikTok przygotował Brand Safety & Suitability Playbook – przewodnik zawierający: szczegółowe opisy dostępnych rozwiązań, wizualne schematy i instrukcje wdrożeniowe oraz case studies pokazujące skuteczność narzędzi w realnych kampaniach.
Czym jest TikTok Safety Suite?
TikTok Safety Suite to kompleksowy zestaw narzędzi bezpieczeństwa i dopasowania reklam, który uwzględnia każdy etap kampanii – od planowania po raportowanie – pomagając markom skutecznie realizować strategie reklamowe zgodne z ich wartościami.

– Zaufanie jest podstawą nowoczesnego marketingu. W dzisiejszym cyfrowym świecie konsumenci oczekują, że marki będą spójne z ich wartościami, a reklamodawcy potrzebują pewności, że ich przekaz pojawia się we właściwym kontekście. W TikToku jesteśmy zaangażowani we wspieranie marek w poruszaniu się po tej rzeczywistości – nie tylko poprzez zapewnianie im bezpieczeństwa, ale także przez wzmacnianie ich pozycji. TikTok Safety Suite wykracza poza standardy branżowe, aby zapewnić reklamodawcom proaktywne, elastyczne rozwiązania, które oddają kontrolę w ich ręce. Uruchamiając TikTok Video Exclusion List, TikTok Profile Feed Exclusion List oraz TikTok Brand Safety & Suitability Playbook, potwierdzamy nasze zaangażowanie w innowacje, transparentność i budowanie zaufania do marki – mówi Sofia Hernandez, globalna dyrektor ds. marketingu biznesowego w TikToku.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                        Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”         Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                        Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?         Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                        Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?         Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                        Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu          
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: TikTok daje markom więcej kontroli nad kontekstem emisji reklam