Marta Wojciechowska na czele działu traffic w Telewizji WP, Jacek Krawczewski szefem redakcji kultury, rozrywki i o2
Marta Wojciechowska objęła w Telewizji WP nowo utworzoną funkcję kierownika działu traffic. Z kolei Jacek Krawczewski awansował w Wirtualnej Polsce na stanowisko szefa połączonych redakcji kultury, rozrywki i o2.pl.
Jako kierownik działu traffic Wojciechowska będzie odpowiadała w Telewizji WP za koordynowaniem ramówki i projektów specjalnych, nadzór nad wprowadzanymi zmianami oraz raporty do KRRiT. Ze stacją jest związana od jej startu pod koniec ub.r.
Wcześniej pracowała w Telewizji Polskiej, m.in. przy programowaniu pasma filmów dokumentalnych i reportaży w TVP Info. Jest absolwentką Collegium Civitas oraz podyplomowych studiów w Instytucie Studiów Politycznych PAN.
Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. Telewizja WP miała 0,51 proc. udziału w oglądalności naziemnej telewizji cyfrowej.
Z kolei funkcję szefa połączonych redakcji kultury i rozrywki Wirtualnej Polski oraz portalu o2.pl objął Jacek Krawczewski. Do zespołu o2.pl dołączył w 2009 roku, a po fuzji Grupy o2 z Wirtualną Polską pełnił kolejno funkcje głównego wydawcy i redaktora naczelnego o2.pl. Wcześniej pracował m.in. w „Dzienniku”, „Fakcie”, TVP Poznań, Telewizji Słupsk i Radiu Koszalin.
Zastępcami Kraczewskiego na nowym stanowisku są Barbara Żelazko, Aleksandra Pajewska i Kamil Karnowski.
Jednocześnie Krzysztof Olszewski został czwartym zastępcą Nino Dżikiji, redaktor naczelnej połączonych serwisów Money, WP Finanse, WP Motoryzacja i WP Technologie. Olszewski odpowiada za akcje specjalne. Wcześniej pracował m.in. jako dziennikarz „Gazety Wyborczej” i zastępca redaktora naczelnego „Metra”.
Nino Dżikija objęła swoją obecną funkcję z początkiem listopada, zastąpiła Tomasza Grynkiewicza, który przeszedł do firmy Netguru. Jej pozostałymi zastępcami są Mariusz Zmysłowski (odpowiada za serwisy WP Moto i WP Autokult). Arkadiusz Braumberger (odpowiada za WP Technologie, zastąpił na tym stanowisku Joannę Sosnowską, która przeszła do DreamJay) i Sebastian Ogórek (odpowiedzialny za Money).
Według badania Gemius/PBI w październiku br. strony i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska miały 20,98 mln realnych użytkowników i 3,48 mld odsłon. W trzech kwartałach br. firma zanotowała 328 mln zł wpływów ze sprzedaży i 30,3 mln zł zysku netto.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marta Wojciechowska na czele działu traffic w Telewizji WP, Jacek Krawczewski szefem redakcji kultury, rozrywki i o2
PS: Jestem wizjonerem od cięcią kosztów hahaha