Martha Stewart kontra Jack Box w reklamie „Showdown” sieci fast food (wideo)
Sieć fast food Jack in the Box pojawi się z 60-sek. reklamą przy Super Bowl 4 lutego. Bohaterką spotu, którego kreację przygotowała agencja David&Goliath jest Martha Stewart.
W filmie pokazano sytuację, w której Martha Stewart na planie swojego programu stwierdza, że „nigdy byś nie znalazł dobrej jakości kanapki z kurczakiem w restauracji typu fast food”. Wtedy na plan wkracza mężczyzna, który na głowie ma maskę - ogromną białą kulę z dużym nosem i oczami (znak firmowy Jack in the Box). Oznajmia on, że dokładnie taką kanapkę, o której mówi kobieta można dostać w restauracji Jack in the Box w nowej serii Food Truck. I żąda on, by Martha Stewart spróbowała jego azjatyckiej kanapki z kurczakiem. Ta z kolei zamiast spróbować kanapki, urywa mu nos. Spot kończy się hashtagiem #JackvsMartha.
Sieć Jack in the Box wprowadziła nową linię kanapek inspirowaną ciężarówkami: Asian Fried Chicken Sandwich, Pork Belly BLT i Prime Rib Cheesesteak.
Kampania Jack in the Box będzie miała telewizyjną premierę 4 lutego podczas transmisji Super Bowl. Równocześnie na Twitterze ruszy akcja, w której Jack i Martha Stewart będą toczyć spór wymieniając się tweetami - komicznymi i niezwykle zabawnymi.

Pracujący dla marketera dom mediowy Carat wypuści też serię 6-sek. Reklam nawiązujących do kampanii. Zaplanowano również współpracę z Buzzfeed. Za kreację kampanii odpowiada agencja David&Goliath.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Martha Stewart kontra Jack Box w reklamie „Showdown” sieci fast food (wideo)