„Masz pewność” - rodzinna historia w reklamach Volkswagena Polo (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Volkswagen Polo podkreślająca m.in. 40-letnią historię tej marki. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Polo. Masz pewność”, przygotowały i realizują ją firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
Spot pokazuje historię relacji córki z ojcem - od jej narodzin, przez dzieciństwo i dorastanie, aż po wyprowadzkę z domu, kiedy dostaje kluczyki do Volkswagena Polo. Przekonuje przy tym, że Volkswagen Polo jest bezpieczny i niezawodny, a ponadto od 40 lat wyznacza standardy w swojej klasie. Reklama informuje też o ofercie z kredytem EasyBuy 50 proc. i pakietem korzyści, w ramach której można obecnie kupić reklamowany samochód.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja. Obejmuje telewizję, radio, internet oraz działania outdoorowe realizowane przez lokalnych dealerów.
Kreacją reklam zajęła się agencja Hand Made, za aktywności w internecie odpowiada agencja K2, a za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Masz pewność” - rodzinna historia w reklamach Volkswagena Polo (wideo)