“Masz słońce pod kontrolą” w reklamach DAX Sun
Ruszyła ogólnopolska kampania DAX Sun, którą po raz kolejny dom mediowy Media Context realizuje wspólnie z DAX Cosmetics.

W tym roku kampania DAX Sun w wyróżnia się silnym naciskiem na formaty audio, obejmując zarówno radio, jak i platformy cyfrowe, takie jak Spotify i AudioXi. To podejście integruje tradycyjne media z formatami cyfrowymi, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i podkreślić hasło: “DAX Sun – masz słońce pod kontrolą”.
Kampania obejmuje sponsoring radiowy oraz konkursy na antenie i Instagramie RMF FM, w których słuchacze będą mogli zdobyć zestawy kosmetyków do opalania DAX SUN.
Audio online na platformie AudioXi współgra z tradycyjną emisją radiową, wzmacniając przekaz i docierając do użytkowników cyfrowych. Spotify z emisjami spotów reklamowych oraz reklamą display dopełnia kampanię.
Kampania łączy siłę i zasięg radia z cyfrowymi narzędziami audio, tworząc spójną narrację – od fal radiowych po nowoczesne platformy streamingowe.
Dołącz do dyskusji: “Masz słońce pod kontrolą” w reklamach DAX Sun