"Test your limits" hasłem nowej kampanii rowerów Storm. Ich ambasadorami są Lewandowscy
SM Storm Bikes w ramach tegorocznych działań rusza z kampanią wizerunkową, w której marka zachęca odbiorców do przekraczania własnych granic dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym zastosowanym w jej rowerach.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz promocja szerokiej oferty rowerów wśród różnych grup odbiorców – od zapalonych rowerzystów, którzy poszukują najbardziej zaawansowanych rozwiązań po rodziny z dziećmi.
W tegorocznej edycji, obok dobrze znanych modeli dla dorosłych, marka po raz pierwszy intensywnie promuje również rowery dziecięce.
Ambasadorami kampanii ponownie są Anna i Robert Lewandowscy – ikony zdrowego stylu życia i rodzinnych wartości, które idealnie wpisują się w filozofię marki i testują nowe sprzęty w symbolicznym Storm LAB.
Kampania mediowa potrwa dwa miesiące. Obejmuje działania w social mediach, na YouTube, serwisach rowerowych, podróżniczych oraz parentingowych. Dotarcie do grup docelowych zostanie wzmocnione przez wykorzystanie angażujących formatów rich media oraz emisji kontekstowej opartej na technologii Computer Vision.
Twórcą konceptu kreatywnego kampanii “Test your limits” jest agencja Stor9. Za produkcję materiałów odpowiada studio 9Production. Reżyserem spotów został Stanisław Miroszewski, a za zdjęcia z ambasadorami marki SM STORM Bikes odpowiada ceniony fotograf Filip Zwierzchowski.
Za realizację strategii mediowej – zarówno online, jak i offline (w tym kampanii telewizyjnych) – odpowiada dom mediowy Media Context, który wspiera SM Storm Bikes od 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: "Test your limits" hasłem nowej kampanii rowerów Storm. Ich ambasadorami są Lewandowscy