mBank wyłącza kody SMS, stawia na autoryzację w aplikacji mobilnej
mBank zachęca swoich klientów do rezygnacji z kodów SMS i wyboru mobilnej autoryzacji jako najlepszej metody potwierdzania operacji. Od 5 listopada br., po aktualizacji aplikacji mobilnej banku i połączeniu jej z kontem, kody SMS zostaną wyłączone, a transakcje będą potwierdzane właśnie za pomocą mobilnej autoryzacji.

Klienci mBanku, którzy od 5 listopada br. zaktualizują aplikację mobilną i zalogują się do niej z użyciem PIN, wszystkie transakcje będą potwierdzać za pomocą mobilnej autoryzacji.
Nie oznacza to całkowitego wycofania przez mBank kodów SMS. Ci, którzy będą chcieli do nich wrócić, będą mogli to zrobić w serwisie transakcyjnym.
mBank wymienia kilka zalet mobilnej autoryzacji, przekonując, że:
"- to bezpieczne - powiadomienia autoryzacyjne są poufne. Nie mają do nich dostępu inne aplikacje na Twoim telefonie czy tablecie. Nie przejmie ich też żadna inna osoba (połączenie między bankiem a aplikacją jest szyfrowane).
- nie musisz już podpisywać się pod dokumentami, jeśli wpłacasz lub wypłacasz gotówkę w placówce.
- oszczędzasz swój czas – nie musisz czekać na SMS, ani przepisywać skomplikowanego hasła. Zlecasz operację, a w aplikacji od razu pojawia się powiadomienie autoryzacyjne.
- wiesz więcej – w powiadomieniu autoryzacyjnym znajdziesz więcej informacji. Ich układ jest też bardziej czytelny. Dzięki temu masz pewność, że potwierdzasz właściwą transakcję. Dane są poprawne? Klikasz i gotowe."
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa mBank zanotowała 2,46 mld zł wpływów z odsetek (wobec 2,15 mld zł rok wcześniej), a jej przychody z tytułu opłat i prowizji zmalały w skali roku z 829,2 do 813,1 mln zł. Zysk operacyjny zmniejszył się z 1,15 mld zł do 968,1 mln zł, a zysk netto przypadający akcjonariuszom mBanku - z 705,9 do 495,6 mln zł.
W skali roku portfel kredytowy grupy mBank wzrósł z 92,65 do 103,65 mld zł, a depozyty klientów z 97,79 do 110,34 mld zł. Na koniec czerwca grupa miała 5,55 mln klientów indywidualnych i 25 tys. korporacyjnych, wobec odpowiednio 5,51 mln i 22,9 tys. rok wcześniej.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 



 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: mBank wyłącza kody SMS, stawia na autoryzację w aplikacji mobilnej