McCann WorldGroup zmienia strukturę
Grupa reklamowa McCann WorldGroup zmienia strukturę.
Poinformował serwis Media i Marketing Polska.
Wchodząca w skład grupy agencja interaktywna Zentropy Partners zmieni się w MRM Worldwide, a należąca do grupy firma usług marketingowych MRM/ Momentum - w Momentum Worldwide. Szefem MRM Worldwide będzie od 1 stycznia Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający Zentropy Partners. Momentum Worldwide ma zarządzać Igor Kaleński - podała "Rzeczpospolita".
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: McCann WorldGroup zmienia strukturę