McDonald’s z nową platformą komunikacyjną
McDonald’s uruchomił platformę komunikacyjną SmakoMakoMetr w aplikacji McDonald’s, skupiającą się na burgerze McRoyal®. Wystarczy nacisnąć przycisk, a w ciągu kilku sekund aplikacja określi dzisiejszy poziom ‘Smaka na Maka’, oferując użytkownikom rożne rabaty.

W ramach nowej platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka marka ma na celu przypominać, że każdy z nas od czasu do czasu ma ochotę na klasyczny smak burgera, który niezależnie od miejsca, czasu i okoliczności smakuje dokładnie tak samo – jak McRoyal®. Twórcy kampanii zauważają, że ta spontaniczna potrzeba może pojawić się niespodziewanie w przeróżnych codziennych sytuacjach i nie sposób się jej oprzeć.
– Idea platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka idealnie oddaje moment, w którym nieodparty apetyt przejmuje myśli bohatera – bo craving na Maka to coś, czego nie da się zastąpić innym produktem, a zwłaszcza, jeśli mówimy o klasykach smaku. Dlatego kiedy przychodzi ochota na klasyczny smak burgera z wołowiną, serem cheddar, piklami i musztardą, odpowiedzią jest McRoyal, którego wyrazisty smak nigdy nie rozczaruje, zawsze jest tak samo soczysty i pełen dodatków. To smak, który nie zawodzi – mówi Lena Ozimska, brand manager McDonald’s Polska.
Kampania ma informoeać także, że Burger McRoyal® jest dostępny jest w zupełnie nowym wariancie – McRoyal® Cheesy Jalapeño Bacon. W ofercie McDonald's ponownie zagościł także McRoyal® BBQ Bacon.
SmakoMakoMetr w aplikacji McDonald’s ma określać dzisiejszy poziom Smaka na Maka.
SmakoMakoMetr to także szansa na oferty rabatowe. W zależności od poziomu Smaka na Maka na wszystkich użytkowników aplikacji McDonald’s biorących udział w Programie Lojalnościowym MojeM Nagrody, czekają dedykowane kupony rabatowe na wybrane produkty. Z promocji można skorzystać raz dziennie.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i Influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s z nową platformą komunikacyjną