McDonald’s z nową platformą komunikacyjną
McDonald’s uruchomił platformę komunikacyjną "Mam Smaka na Maka" w aplikacji McDonald’s, skupiającą się na burgerze McRoyal. Wystarczy nacisnąć przycisk, a w ciągu kilku sekund aplikacja określi dzisiejszy poziom ‘Smaka na Maka’, oferując użytkownikom rożne rabaty.
W ramach nowej platformy komunikacyjnej “Mam Smaka na Maka” marka ma na celu przypominać, że każdy z nas od czasu do czasu ma ochotę na klasyczny smak burgera, który niezależnie od miejsca, czasu i okoliczności smakuje dokładnie tak samo – jak McRoyal. Twórcy kampanii zauważają, że ta spontaniczna potrzeba może pojawić się niespodziewanie w przeróżnych codziennych sytuacjach i nie sposób się jej oprzeć.
– Idea platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka idealnie oddaje moment, w którym nieodparty apetyt przejmuje myśli bohatera – bo craving na Maka to coś, czego nie da się zastąpić innym produktem, a zwłaszcza, jeśli mówimy o klasykach smaku. Dlatego kiedy przychodzi ochota na klasyczny smak burgera z wołowiną, serem cheddar, piklami i musztardą, odpowiedzią jest McRoyal, którego wyrazisty smak nigdy nie rozczaruje, zawsze jest tak samo soczysty i pełen dodatków. To smak, który nie zawodzi – mówi Lena Ozimska, brand manager McDonald’s Polska.
Kampania ma informoeać także, że Burger McRoyal jest dostępny jest w zupełnie nowym wariancie – McRoyal Cheesy Jalapeño Bacon. W ofercie McDonald's ponownie zagościł także McRoyal BBQ Bacon.
SmakoMakoMetr w aplikacji McDonald’s ma określać dzisiejszy poziom Smaka na Maka.
SmakoMakoMetr to także szansa na oferty rabatowe. W zależności od poziomu Smaka na Maka na wszystkich użytkowników aplikacji McDonald’s biorących udział w Programie Lojalnościowym MojeM Nagrody, czekają dedykowane kupony rabatowe na wybrane produkty. Z promocji można skorzystać raz dziennie.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i Influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: McDonald’s z nową platformą komunikacyjną